سوالات متداول

سوالات شما

در این بخش می‌توانید بخشی از سوالات رایج کاربران را مشاهده کنید
در صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟

بله، تمامی پنل‌های پیامکی یک ساله بوده و در سال‌های آتی با 50% تخفیف قابل تمدید می‌باشند. این هزینه صرف بهبود خدمات آونگ اس‌ام‌اس و به‌روزرسانی و توسعه افزونه‌های پیامکی سیستم می‌گردد ولی کاربرانی که ارسال سالیانۀ آنها به بیش از ۱میلیون پیامک باشد، از پرداخت آبونمان سالیانه معاف خواهند بود.لازم به ذکر است که از آنجا که هزینه شارژ به حساب اپراتور واریز می شود در هنگام درج مبلغ دقت لازمه را مبذول نمایید زیرا شارژ خریداری شده به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد. 

آیا بابت پیامک های ارسال نشده هزینه کسر می شود؟

خیر. سامانه پیامک آونگ اس‌ام‌اس هزینه پیامک‌های بلک لیست را به صورت کامل و در تمامی اپراتورها به پنل کاربر به صورت خودکار عودت می‌دهد و شما بابت پیامک‌ به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند هیچ هزینه را را پرداخت نمی کنید.

در صورت استفاده از خطوط دلیوربیس (2000 یا 5000) حتی هزینه پیامک های نرسیده به گوشی بدلیل خاموش بودن یا در دسترس نبودن خطوط همراه اول به صورت کامل عودت داده می‌شود.

چه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟

با خرید سامانه پیامک و ارسال مدارک احراز هویت خطوط رند و اشتراکی عمومی برای ارسال پیامک انبوه در اختیار شما قرار داده می شود و بسته به پنلی که خریداری می کنید، می توانید چندین خط اختصاصی رایگان را ثبت نمایید بنابراین با خرید سامانه پیامک خطوط ارسال پیامک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد .

آیا دریافت پیامک هزینه دارد؟

خیر. دریافت پیامک برای شما هیچ هزینه ای نداشته و شما می توانید لیست کامل شماره ها و متن پیامک دریافتی را در داخل سامانه ملاحظه نمایید و یا از پیامک های دریافتی بدون پرداخت هزینه خروجی اکسل بگیرید.

در سامانه پیامک آونگ اس ام اس در صورت تمایل می توانید قابلیت دایورت پیامک را فعال نمایید تا پیامک های دریافتی به خط اختصاصی شما به صورت اتوماتیک به شماره موبایل شما یا ایمیل شما ارسال شود.